Internationell

Det händer, inte så ofta men stundom, att jag checkar av bloggstatistiken. Vet inte riktigt varförr egentligen. Jo, det är spännande att se vilka sökord som ibland styr folk till min blogg. Traumat julafton 2008 kan jag aldrig glömma. Som om jag nånsin skulle få för mig att skriva något liknande. Eller prova...

Idag var det städat värre. Airam, Airams blogg, Airams webblogg och Gustav Struble i topp. Eftersom många återkommer kan jag ju alltid tipsa att "man kan" lägga mig som favorit om man tycker att denna bloggmasturbation är  något att följa. Eller så kan man klicka på RSS-knappen på min blogg och sen få mina uppdateringar i sin feed-lista ;-)

Bloggen känns internationell idag. Guatemala, jag får nästan hämta kartboken för att komma på vart det ligger. Och "Europa" - det verkar kunna vara lite varstans det, inom europa såklart. Norge och Belgien placeras sig också. Och sen alla mjölkpallar i svedala. Vissa vet jag vem det är eftersom domännamnen berättar, men de allra flesta är förstås okända, och som jag inte kan låta bli att rikta min nyfikenhet emot.


Kommentarer
Postat av: Margit

Hej Airam,

Jag är en som med glädje och intresse följer din blogg. Hemma med hjälp av bokmärke. Och på mina olika bemanningsjobb googlar jag fram till dig - tack för det Google!

2010-08-08 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0