Årstomte

Det har varit väldigt lite tomtar i den här bloggen i höst. Jag har vare sig budat på, eller köpt en enda. Kanske för att jag inte har hunnit. Kanske för att min samling känns komplett. Vet inte ännu. Måste kanske checka av Tradera innan beslut fattas ordentligt.



Men, jag har ju blivit hårt uppvaktad i samband med avslutet på min tjänst. Bland mycket annat har ett äldreboende där jag antagligen varit populär , salat ihop ett stort presentkort hos Cervera. Det fick mig att direkt stega iväg och inköpa årets Rolf Berg-tomte. Tänk, varje år framöver kommer jag att tänka på sötnosarna som gjorde mig så glad. Som på ett vis fyllde min önskan. Som uppvaktade som om de hade läst min önskelista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0