Julmusik

I år har jag fått en ny julfavvoplatta - Winterland med Sarah Dawn Finer. En skiva som egentligen inte är en ren julplatta på det viset. En platta som för mig säkert passar alla dagar hela året. Annars kan man förstås se den så som den omkrivs; som en vinterskiva. Verkligen som specialgjord för hennes souliga/jazziga stämma trots att flera inslag inte alls är "hennes" utan precis lika kopierade som många andra stjärnor ger ut till jul. Det är bara det att så få klär i dem.  Sarah bär upp dem och jag njuter av varje spår.



Inte nog med det. Jag tycker att hon är så jäkla snygg, intressant och sexig förutom att jag får uppfattningen att hon är en grundmurat snäll och glad person. Kombon gör att jag inte kan lyssna mig mätt. Fem av fem alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0