Matglede


Vet inte om jag har nämnt det, men våra kokböcker har i en sammanfattad variant blivit översatt på norska. Man har klippt fritt och valt rätter som passar bäst i de norska folkhemmen. Det tycks vara uppskattat - vi ligger toppetta på norska motsvarigheten till adlibris: Capris.no

Jodå, jag står med som författare på och i boken så som det ju är, och det syns också på omslaget. Att det sen inte verkar så när man presenterar den gör mig inte så mycket. Eller, för att jag har vant mig vid att mycket i ljuset är "konstigt". Eller kanske är det så att jag inte själv är så ljushungrig som andra tycker att jag ska vara. Hursom tycker jag att den här topprankningen är mycket kul. En ny arena och nya utmaningar.




Kommentarer
Postat av: Tina

Jätteskoj! Stort grattis!

2010-12-10 @ 20:04:38
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0