Nyår



Ingen ånger, inga löften. Bara ett avslut.

Det ska bli skönt att sikta in sig på nåt nytt. Det förra var inget särskilt bra år. Jag har haft på tok för många motstånd under 2010. En ledsamt och tårfyllt år. Inga ångestfria veckor. Å andra sidan får drakar bara flyga i motvind. En del beslut och avslut har fattats. Tankar om framtidsvisioner har formulerats. Och kroppen har fått tillskott av östrogen. Det kan inte bli annat än bättre.

Mytomanin har eliminerats ur mitt liv. Jag ska sluta ha huvudansvaret för vår mamma. Om några veckor kör nya spännande LCHF-projekt igång. Jag har tackat ja till en timanställning som distrikta och f.o.m imorgon är jag butiksägare. År 2011 är riktigt välkommen.

Grått Nytt Hår !


Kommentarer
Postat av: tina

Man kan ana en hel del i ditt inlägg som inte offentliggjorts i din blogg, och så ska det vara! Önskar dig ett riktigt bra 2011, det låter väldigt spännande med nya LCHF-projekt och egen butik! Ser fram mot att få veta mer! Stor kram!

2011-01-01 @ 21:02:17
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Airam

Tina - så är det förstås. Även om jag berättar, så berättar jag inte allt. Butiken ska vi däremot titta in i så småningom. Och de andra projekten oxå vad tiden lider ;-)

Stor Nyårskram till Dig från mig.

2011-01-02 @ 00:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0