Sms

Min mobiltelefon fick spader inatt. Till slut blev batteriet så utmattat att det gick i nattdvala före mig. Idag förstår jag. Framförallt att jag har satsat på helt fel bransch. Man borde haft inkomstansvaret för ett mobiltelefonbolag. Min egen telefon tog förutom de hela, nämligen emot 22st broken message. Sms som gick fram men ändå inte. Vad kostar de per styck? Hur många sms blev skickade till alla telefoner totalt under natten? Finland lär vara världens mest mobiltäta land. Sverige ligger som tät tvåa. Jesus vilka slantar!



Förstår också att livet 2010 inte kommer att ändra sig nämnvärt. Såg aldrig nedanstående sms och bröt således den magiska kedjan:

Hej toppentjejen!
Vi får inte glömma att komma ihåg varandra!
Låt oss skåla för oss och för männen som har oss. Förlorarna som hade oss och de lyckliga som kommer att möta oss. Detta sändes bara till de bästa tjejvännerna. Du räknas som en av de 10 häftigaste bland mina vänner. Nu får du välja ut 10 sköna tjejer. Om du blir vald igen, vet du att du verkligen är en av de vännerna. Om du bryter kedjan, riskerar du 10år med hängmage, hängröv, hängtuttar, oönskad hårväxt och för lite sex. Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0