Biten



Har fått mitt första idag. Eller i alla fall det första som kliar. Nej, som kliar!

Faktiskt så att jag nästan blir tokig. Såpass att jag uppträder självdestruktivt och satsar på blodvite, öppet köttsår och rikligt med hudavskrap under fingernaglarna. Det finns inget annat fokus än att det ska gå sönder. Jag ska riva tills det blir vått av blod. Mina naglarna ska gräva bort det jäkla myggsalivet som kliar. Jag är beredd på bensår, stödstrumpor och antibiotika, bara det slutar att klia.

Eller.... nånting ditåt.... just precis nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tina

Istället för köttsår - gå till hälsokosten och köp Tea Tree Oil. Ta en droppe på fingret och smörj på inom en halvtimme efter bett. Det fortsätter klia/svida en kvart, sen är både bett och klåda borta. Funkar lika bra på bromsbett som myggbett! Helt suveränt!

2010-07-18 @ 23:32:10
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0