Sjaskigt

Den här Littoringrejen, jag förstår ingenting. Inte för att jag förespråkar vare sig prostitution eller köp av, men i min värld borde det vara nån slags sekretess runt själva handeln. Tjejen som kallar sig "betalflicka" har ju inte tvingats till nånting. Hon sålde sin kropp till vad jag förstår alla som hon själv valde ut, hon var ju kräsen. Vad kan då vara bättre än en politiker, en som troligen varken bär på sjukdom eller som missbrukar.

Nu har hon fått psykologhjälp för "de där åren" när hon inte förstod bättre. Hon har slickat sina sår och vill på nåt vis markera hur fel det är med maktutövning. Frågan är bara vem som ska hjälpa henne med ångesten för att hon sålde denna uppgift till skvallerpressen Aftonbladet? Den kommer, det är jag säker på. Ågren för sjaskigheten. Att hon faktiskt inte är bättre än honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0