Gastroenterit

En olycka kommer sällan ensam...


Magsjuka gör även den kaxigaste spak. Jag är slut som artist helt enkelt. Och just nu känns det som om jag aldrig mer ska äta någonting över huvud taget. Det enda som i såna här fall eventuellt är bra: är att det innebär en tvärsäker och snabb viktminskningsmetod. Fast tack, men nejtack. Ett knappt dygn i kramaporslin-tecknet räcker. Be mig och vadsomhelst nu, och jag kommer använda bibeln för att visa min trovärdighet. Jag gör allt, bara jag slipper spy mer...


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh nej vilken pärs! Kanske det oxå är en kombination med det som har hänt. Kraften att stå emot saknas helt enkelt. Nu önskar jag att det ger sig snabbast möjligt. Du behöver återhämtning på alla sätt! Kramar

2010-10-24 @ 19:18:53
Postat av: Susanne

Stackars dig. Sist jag hade magsjuka låg jag och tänkte på sätt att ta livet av mig på. Hoppas verkligen att du kryar på dig jättesnart. Kram.

2010-10-24 @ 19:44:49
URL: http://hemmamammansliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0