25-åring



Ringde och sjöng och hurrade för ynglingen imorse. Det var måhända en aning pinsamt eftersom han satt i en lastbil tillsammans med en kollega, men traditioner är till för att upprätthållas. Dessutom fyller man bara 25bast en gång i livet. Jag får dock inte komma på kalas...

- Hur dags ska vi komma?

- Komma vart?

- Till Dig på kalas

- Jag ska inte ha nåt kalas!

- Nä, men jag kan ta med mormor och komma ändå

- Jag har inget att bjuda på

- Då kan jag köpa med en smörgåstårta om du vill?

- Men det är ju så jäkla dyrt!

- Då får väl jag betala

- Nä, jag kommer hellre hem och äter

- Jaså, vad ska du ha då?

- Inget särskilt, lite kött och bearnaisesås bara...

- Okej, inget annat!?

- Jo rödvinssås och potatisgratäng kanske.

- Sedärja, men ingen tårta va?

- Inte!?



GRATTIS FINASTE!





Kommentarer
Postat av: Tina

Killen vet helt klart hur en slipsten ska dras! ;-)

2010-09-04 @ 20:40:09
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0