LCHF-radio



Igår lagade jag LCHF-mat med radioreporten Marie Hansson, på P4 Boulevard Radio Örebro, omkring mig. Det var riktigt kul. Vi lagade lite höstbetonat och spelade in både samtal och ljud från matlagningen. Jag hoppas att det kommer att låta lika trevligt i etern som det kändes att spela in.

I studion, imorgon torsdag 11/8 2011, kl 11:00 kommer man även att få höra fantastiskt duktiga Kostdoktorn Andreas Eenfeldt prata LCHF - och missar man det, finns programmet kvar på webben.




Meny: Len kantarellsoppa med smörstekta kantareller, parmesan- & parmachips. Till efterrätt fick vi ljummen krämig vaniljomelett med färska hallon & blåbär.

~ LCHF - fett god mat ~




Kommentarer
Postat av: Maja

:o( Hittar inte inslaget! Synd, hade velat lyssna och lära! Gör jag fel eller har du en annan länk??

2011-08-10 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0