Presentad



När man som jag, inte har brevlådan där man bor, så ligger det högar med post när man kommer hem. För det mesta räkningar och travar med reklam. En å annan gång nåt lite spännande, men ytterst få gånger SÅ glädjande som nu. En avi vilken innehöll en present. Det faller ingen skugga över någon, men det är "faktiskt" den enda födelsedagspresenten jag har fått.

Och det var ju inte vilken present som helst. Ett världens finaste armband från Snö - Snö of Sweden och framförallt från godaste vännen "Maja". Du är bara en sann överraskare gumman. Och Du vet att jag tycker att det var alldeles för mycket. Det är så fint. Och det sitter så bra. Och jag älskar det lilla hänget. Jag är ju glad i grannlåt. När det blänker, glittrar och låter, men detta får bli ett armband som jag "bara" ska ha till fint. Och alltid med tankarna på Dig! *kram*


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är värd allt "bling" du kan få och mer därtill :o) Kram till dig Vännen1

2011-08-15 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0