Tatoofeeling



Min mobilkamera uppmärksammade ovanstående ben på Pride-festivalen i Kungsan tidigare i somras. Övriga kroppsdelar var lika färgsatta, från fotleder till halsgrop. Jag vet det, eftersom kroppsinnehavaren klädde av sig och visade överkroppen. Inte för mig, men för sina beundrare. Tror att de hörde till en slags subgrupp i subkulturen. Har ingen aning, men utstyrsel och kroppshållningar talade för det. De andra beundrade. Och jag med. På avstånd.

Inte för att jag själv vill ha hela min hudkostym i färgglada toner, men jag skulle gärna ha den självkänsla som den gaddade snubben hade. Ingen kunde ta miste på vilken feeling han hade för sig själv. Han kände sig både värdig, snygg och sexig och DET är stiligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0