Wordpress




Det var ju lite "trassligt" redan för något halvår sedan. Jag vill blogga och framförallt vill jag, i den mån det går, slippa få mina ord och tankar emot mig. Lösning för att hålla ut den eller de som inte kan respektera andras liv fanns inte i den utsträckning jag då hade behov av här. Och det gör det inte nu heller. Fast det här är min platå och här fortsätter jag att skriva så smått trots lösen som begränsar antalet läsare. På annat håll: http://airams.wordpress.com/ kan jag skriva både publikt och med lösen för obegränsat antal intressenter. Trasslet lägger sig hoppas jag och tillsvidare plitar jag på flera ställen. Med samma lösenord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0