Övernattningsrum

 Bild lånad från hsb.se

Det är inte så enkelt alla gånger att vara jag. Nu har jag försatt mig i en situation som känns rätt knivig. Jag har låtit mig smickras av att "få" bli intervjuad för en tjänst och när den tjänsten sen erbjöds mig, trippad egot i racerfart förbi förståndet.

Jag har ju ingenstans att bo!

Tält slutade jag att bo i efter ett eldtrauma i Köpenhamn i unga år. Wellpapp och brofäste verkar för kämpigt, i vandrarhem får man väl aldrig ro på toa, hotell kostar skjortan. Återstår gör bostadsrätt som kräver miljoner även om det bara är en ståplats med dass på gården eller någon som känner någon man känner.

Om det nu skulle vara så att Du som läser just det här, har försänkningar som jag är i behov av, är jag tacksam för en hint. Enkel övernattning med tillgång till dusch. Gärna i närheten av Kungsholmen Sthlm. Om två veckor och ett halvår framåt. Jag lovar att inte röka, knarka eller bedriva koppleri. Mail: airam(snabel-a)comhem.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0