Planlagt



Ska åka iväg imorgon och göra ett nytt kokboksjobb. Det känns mycket spännande. Fast som alltid är min lista med att-göra-punkter fortfarande i elfte timmen; hur lång som helst. Sistaminuten är mitt middlename. Vet att jag får ihop det. I huvet finns struktur. Är inte det minsta nervös för själva skapandet och iordningställandet. Inte heller för hur samspelet med människorna omkring ska funka. Det kommer att klaffa. Värre är det med mig som person. Håret, nagglarna, kläderna & brynen. Nu kan jag iaf checka av den fåfänga biten. Och ta mig an papiren, packningen, rundringningen och mata in latitud och longitud på gps:en. Jag är på G.


Kommentarer
Postat av: Tina Eriksson

Å, vad spännande! Ser mycket fram mot det färdiga resultatet! Lycka till!

2011-02-06 @ 18:21:00
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Airam

TACK Tina! :-)

2011-02-06 @ 20:47:58
Postat av: Maja

Härligt att höra och det kommer att bli så bra :o) Önskar dig all Lycka Till!

2011-02-07 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0