Tablå



Oj! Jag får fullt upp.
Slängde ett getöga i kvällens tevetablå och insåg att hårddisken på min teve inte räcker till. Som om den humana gör det. För att fylla med både vardagligt och till synes adekvat elände och sånt som är påhittat. Jag får trixa. Klass 9A och gynekologen i Askim får inte missas. Inte heller Vad blir det för mat.

Det som definitivt FÅR missas är det där Fråga Doktorn. Det finns inget värre för mig. Jag sträckser hellre både Oddasat och Uutiset och krävs det, kan jag till och med slänga på lite Gudstjänst. Ett program som Fråga Doktorn får alla vi som svarar i rådgivning röda prickar utav. Folk ställer nämligen egna diagnoser när de har sett programmet. Och de har naturligtvis missförstått. Förutom att det är ett sant forum för självömkare som söker sjukdomsbekräftelser. Nej, inte alla förstås, men alldeles för många. Programmet "kan" säkert ha ett informativt utbud, men det är som sagt definitivt inget för mig. Jag har som sagt fullt upp med annat skräp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0