Tänkte en stund att det "känns riktigt bra...

img_0405 (MMS)

Tänkte en stund att det "känns riktigt bra just nu". Livet rullar på. Jag har det bra i min lilla hotellstudio. Dagarna fylls av sköna upptäckter, härligt folk och egotripperi  Emellertid är jag ju trots allt realist. Det lurar alltid en dalgång efter ett toppläge. Det enda man kan önska är att det dröjer. Så insåg jag hur genomtänkt teven är placerad här. Och bestämde mig för att krypa ner raklång mellan nymanglade satinlakan och gå på upptäcktsfärd mellan kanalerna. Det brukar liksom alltid vara spännande med hotellkanaler. Man vet inte riktigt "vad" man ska få syn på. Hmm. Dalgången är redan här. Hotellet är präktigt. Norskt hundspann. Är DET dejeligt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0