Tevetablå



Tror att det till viss del handlar om att båda mina datorer är alldeles hopplöst i behov av omformatering, som gjort att jag på senare tid blivit en riktig soffpotatis. Så mycket teve som mina sinnen tagit del av under den här tiden, har inte skett under åratal förut. Fast, jag tror också att det till en annan viss del handlat om att alternativen inte vägt upp att göra ingenting annat än glo och slippa tänka.

Vad värre är så märker jag ett intresse hos mig själv av att hålla reda på sändningarna. Jag, som nästan föraktat när människor klistrar sig och följer allt möjligt skräp som kommer via sateliterna. Nu är jag där själv. Semibedagad soff & tevepotatis.

Det kommer nämligen att fortsätta förstår jag nu. Nästa helg börjar Let´s Dance. Med två favoriter. Bagge & Ranelid. Kan tillomed hända att jag kommer att offra några spänn i röstningen den här gången. Redan nu vet jag att det finns sämre kylskåp att flytta än dem. Nåja, Ranelid är säkert riktigt dansant, han hör ju till en dansant generation, men med Bagge känner jag mig skeptisk. Kan han dansa Cha Cha, Rumba och Pasodoble tro? Jag vill ha honom kvar annars, så att han lär sig.


Kommentarer
Postat av: Maja

Du, jag och majonäs!! Då har vi en perfekt Potatissallad ;o)

2011-01-02 @ 11:43:01
Postat av: Airam

Maja - Oslagbar! ;-)

2011-01-03 @ 00:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0