Chevré



För bara några år sedan tyckte jag inte bara att getost var bland det värsta jag kunde bjudas på, jag fick tillomed kväljningar och blev tvungen att "bära mig åt" och lämna & tacka nej. Idag är det frågan om ifall jag eventuellt blivit addicted.

I torsdags käkade vi alla kollegor lunch ute. Jag tog en sallad med Chevré i huvudrollen. Idag har jag chillat med goda vänner på uteservering och jag käkade: Chevré. Ikväll har jag "veckohandlat" till veckans matlådor och köpte mig då en stor bit: Chevré. Kommande torsdag ska samma gäng käka lunch tillsammans igen och jag har redan bestämt att salladsrätten jag åt sist, ska få bli en repris.

Hur något tidigare så motbjudande plötsligt kan bli så lockade. Det är många vuxenpoäng på Chevré va? Kanske håller jag på att växa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0