Nerköp

The Tech Blender

OBS - ovanstående blid har inget med inlägget i övrigt att göra. Det enda gemensamma är färgen. Förmodligen är denna en Rolls Royce och precis vad jag borde ha satsat på.

Jag har gjort det igen!
WHY?
Varför snålar man ur ibland och ger budgetalternativen ytterligare en chans? Vad är det som ibland får mig svag och i tro på smäck? Vad heter krafterna som råder i såhär viktiga frågor?

Sedan starten på nya jobbet har de redan obefintliga frukostvanorna övergått till absolut noll. Det finns - eller fanns eftersom jag roddar i frågan som bäst - inga frukost/fm/morgon-fika på arbetsplatsen. Symtomatiskt med övrig röra kan man säga. Det har som alltid varit min "räddning" eftersom jag inte tyar att tugga i morgonrusningen. Att jag hinner dusch och smink är och har alltid varit gott nog.

Fast jag tycker verkligen annorlunda. Jag tycker att människor ska ge sin kropp energi på morgonen. Så, jag tänkte starta ett nytt liv, med drickfrukost i form av en smoothie. Inköpte därför en budgetblender igår. Som naturligtvis inte funkar nu när jag har jäktat, köpt ingredienser och skulle testköra. Förbaskade skräp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0