BabyFoot



I lördags kväll stoppade jag ner mina trötta gamla fötter i ett par nätinköpta japanska tossor som var fyllda med fruktsyra och sjutton dunder-undermedel och lät, enligt instruktionen medlet att gro därinne i två timmar. Det kändes snopet sen, fastän jag ingenstans hade lovats något annat - när jag tog av samma tossor, att ingenting, absolut ingenting hade hänt.

Idag är det fem dagar senare. Mina fötter ser ut att vara angripna av spetälska eller nåt. Att de ömsar skinn är bara förnamnet. Och bilderna från youtubefilmen är en västanvind mot mina. Det funkar! Jag håller på att få nya fossingar. Mjuka, rosa och lena.

Undrar hur det skulle funka i den torra skrynkliga fejjan?

http://babyfoot.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0